Wiedźmini

Wiedźmini w Perfect World

Ogłoszenie

Zasady Gildii Wiedźminów są zarazem Zasadami Forum. Nie zastosowanie się do zasad gildii jest równoznaczne z konsekwencjami połamanych zasad: usunięcie z gildii/forum.

#1 2009-09-09 22:02:27

Vilquor Piwochlap

Wiedźmin

Zarejestrowany: 2009-08-29
Posty: 218
Punktów :   

Hierarchia Wiedźminów

http://img526.imageshack.us/img526/8319/wiedzmindelogo2.jpg


Młody Wiedźmin:
http://img3.imageshack.us/img3/1465/hunterbynurkhular.th.jpg
Świeżo upieczony członek kasty wiedźmińskiej, który przeszedł Próbę Traw. Od tej chwili czeka go wielomiesięczne szkolenie, które ma na celu nauczyć młodego adepta sztuki Wiedźmińskiej rozpoznawać najgroźniejsze potwory, nauczyć sposobów zwalczania każdego z nich, a przede wszystkim... nauczyć, jak przeżyć w okrutnym świecie. Młody Wiedźmin prócz podstawowej wiedzy warzenia eliksirów oraz władania mieczem, poznaje także Kodeks Wiedźminów, którego musi bezwzględnie przestrzegać.

Wiedźmin:
http://img29.imageshack.us/img29/2066/thewitcherbychasesc2.th.jpg
Po ukończeniu wyczerpującego szkolenia, Młody Wiedźmin zostaje pasowany na pełnoprawnego Wiedźmina. Wtedy to otrzymuje swój medalion Wilka, który jest wstanie wykryć magię, oraz swój oręż. Od tej pory wyrusza w świat, by szukać zleceń na potwory, które uprzykrzyły się ludziom. Wiedźmin nie zna strachu. Jest doskonale wyszkolony w walce i taktyce. Rozpoznaje większość ziół, z których jest wstanie sporządzić eliksiry potrafiące uleczyć jego rany, zwiększyć jego szybkość czy tężyznę fizyczną. Jednak nie ważne jest czy Wiedźmin cechuje się zwinnością kota, czy siłą tura. Dzięki swej obszernej wiedzy na temat bestii mogących zagrozić ludziom, jest przede wszystkim skuteczny.

Starszy Wiedźmin:
http://img4.imageshack.us/img4/4844/1659308.th.jpg
Doświadczenie odbiło na nim swoje piętno, doskonaląc jego rzemiosło do poziomu niemal mistycznego. Starszego Wiedźmina cechuje nie tylko mistrzostwo we władaniu mieczem czy toporem. Jest także wytrawnym strategiem, zna swoje możliwości i wie, że droga Wiedźmina nie zawsze jest samotna. Potrafi rozpoznać prawdziwego potwora także w ludziach, elfach i bestiołakach, i dostrzec potworności w ich postępowaniu. Dzięki temu i dzięki doskonałej znajomości Kodeksu, nie przyjmuje wszystkich zleceń, bardziej dbając o istoty znajdujące sie w prawdziwym zagrożeniu, niż o zysk. Kiedy trzeba potrafi być bezwzględny i pozbawiony uczuć, ale potrafi być także wzorem przyjaciela. Starszy Wiedźmin jest przede wszystkim osoba godną zaufania.

Legendarny Wiedźmin:
http://img707.imageshack.us/img707/259/69488thewitcher2assassi.jpg
Wiedźminami zostają przede wszystkim porzucone dzieci, choć wielu sądzi, że wiedźminami zostają dzieci-niespodzianki. Wiedźmini wierzą, że kiedyś uda im się znaleźć takie dziecko i nie będzie ono musiało przechodzić żadnych prób ani mutacji, by stać się wiedźminem. Młodzi wiedźmini trenowani są od najmłodszych lat w sztuce walki, a ich organizmy są poddawane daleko idącym przemianom poprzez magiczne eliksiry (tzw. Próba Traw [1-59 lvl]), w celu przygotowania ich do walki z potworami (organizmy wiedźminów nabywają także nowych możliwości, jak na przykład kontrola nad odruchem źrenicznym, wyostrzone zmysły, zwiększony refleks i wytrzymałość). Duża część kandydatów umiera w czasie zabiegów. Skutkiem ubocznym zmian jest bezpłodność, często oszpecenie twarzy i czasami utrata pigmentu, przez co wiedźmin staje się albinosem. Skutki uboczne mogą być różnorodne.
Wiedźmiński trening uczy tłumienia emocji (również dzięki eliksirom), co sprawia, że wielu ludzi postrzega wiedźminów jako pozbawionych uczuć. Uczy również szybszego (oraz cichszego) od innych stworzeń poruszania się, co jest podstawowym atutem każdego wiedźmina. W czasie szkolenia wiedźmini uczą się również wszystkiego o potworach, z którymi może im przyjść walczyć, prostej magii (znaki wiedźmińskie) oraz wytwarzania eliksirów, które krótkotrwale podnoszą ich sprawność w walce (jakkolwiek nie jest wspomniane czy wiedźmini rzeczone eliksiry wykonują własnoręcznie). Jedyna wzmianka o produkcji eliksirów występuje w czasie leczenia wiedźmina w świątyni Melitele w Ellander u Nenneke, podczas którego to właśnie Nenneke uzupełniła Geraltowi eliksiry. Każdy wiedźmin posiada magiczny amulet, który ostrzega przed obcą magią i niebezpieczeństwami, stanowi znak rozpoznawczy oraz cechowy.
(Tytuł ten jest przyznawany przez Kapłankę Wiedźminów dla osób co są w Cechu minimum pół roku oraz za szlachetne czyny dla gildii)

Rada Wiedźminów:
http://img8.imageshack.us/img8/3711/29957409.jpg
Starszy Wiedźmin ma prawo ubiegać się o przyjęcie do Rady Wiedźminów i wstąpić do niej, lecz Ta, uprzednio musi zaakceptować w głosowaniu jego kandydaturę. Członek Rady musi przestrzegać zasad gildii dając przykład innym wiedźminom, godnie reprezentować gildie i wspólnie ją rozwijać i budować. By zostać członkiem Rady należy wykazać się głęboką troską o dobro wspólne, wykazać się dobrą wolą w tworzeniu społeczności wiedźmińskiej, być pozytywną postacią dla wielu młodszych wiedźminów. Przyszły Radny musi wykazać się asertywnością, pewną dozą indywidualności oraz mądrością.


http://img9.imageshack.us/img9/640/sygnaturawiedzmini.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
rehabilitacja dzieci bydgoszcz Dąbki wakacje